vrijdag 31 oktober 2014

de luch lemony flutter

hy daar, hierboven zie je de lemony flutter van lush die ik nu voor jullie ga reviewen

Ok de lemony flutter  is bedoeld voor je nagelriemen.
persoonlijk vind ik het een heel prettig product en hij ruikt heerlijk naar limoen maar daar moet je wel van houden .
gebruik: je hebt maar een heel klein beetje nodig. smeer dit direct in op droge plekjes of je nagelriemen.
toptip: de frisse citroen ruikt onweerstaanbaar en zorgt er voor dat je nagels mooi van kleur blijven
er zit echt heel veel in (50 gram) en ik denk dat je hier echt wel heel lang mee kan doen.
dus heb je droge nagelriemen dan kan ik je dit zeker aanraden.
vijl je nagels smeer er wat lemony flutter op een leuk lakje en je hebt perfect verzorgde nagels ;)

zo dit was mijn review over de luch lemony flutter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten