woensdag 22 oktober 2014

ginger sparkel coletie van de body schop

hallo allemaal hier boven zie je de gingen sparkel collectie van the body schop
in de fles zit een douchegel en in die tube zit body polis body polis is een douchegel met kleine stukjes in die je huid scrubt de eerste keer dat ik dit gebruikte waren mijn benen mega zacht dit spul raad ik egt aan voor als je een droge huid hebt daarbij ruikt de hele collectie noch eens mega lekker ik heb hier ook noch een zeepje bij in de vorm van een hartje ma die heb ik al zo veel gebruikt dat hij ni meer netjes is
heel eerlijk weet ik ni 100% zeker of deze noch te koop zijn maar ze hebben vast noch wel een douchegel of een body polis in een andere geur
zo dit was mijn verslag over de gingen sparkel collectie van de bodyschop hopelijk vonden jullie het leuk  en tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten