zaterdag 4 oktober 2014

essence coller en go the matt

hier boven zie je de nieuwe essence the matt nagellak dit is kleur 185 met de naam candy crush
 
nu vaag je je misschien af waarom staat er the matt op nu de meeste lakje zijn glad en glimmen mooi maar deze niet wanneer je deze opdoet zie je geen glans of voelt het niet glad het is MAT hij glanst misschien wel niet maar hij is wel prachtig ik ben er dol op het is misschien wel even wennen maar het is echt geweldig ze kosten ook maar even veel als een gewoon essence lakje en zoals alle lakjes van essence droogt deze mega snel deze is ook heel dekkend ik heb op mijn nagels maar een dun laagje en toch niet het er uit alsof je er zeker 2 lagen van hebt aangebracht dus voor weinig geld heb je iets geweldig

zo dit was mijn verslag over de essence colour en go the matt hopelijk vinden jullie hem net zo mooi als ik en zijn jullie er even enthousiast over als ik

veel beautygroetjes Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten